Politica retur

RETURNARE PRODUSE

Echipa CHIUVETE MARMURĂ GRANIT își ia foarte in serios serviciul pentru clienti.
Deși sperăm să nu întâmpinați niciodată probleme cu produsele sau serviciile noastre, știm că se pot întâmpla situații în care ați putea fi nemulțumiți de produsele comandate. În cazul în care dorți să returnați unul din produsele comandate, trebuie să urmați următorii pasi:
1. Lanseaza cererea de retur
Trimite-ne o solicitare de retur folosind formularul din dreapta (completați cu atentie datele din formular). Formularul de retur poate fi completat și trimis cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la primirea produsului*
(*) Returul produselor se realizează doar în momentul în care ați primit confirmare că produsele se pot returna

2. Împachetează produsele și apoi predă produsele curierului
Pune produsele înapoi în ambalajul în care le-ai primit, inclusiv cu protectiile suplimentare de polistiren cu care a fost expediat, daca acest lucru este posibil și preda-le unui curier. Alegerea curierului si costul transportului revine în sarcina clientului. 

Coletele se returnează EXCLUSIV cu posibilitatea de verificare a integrității continutului. In cazul in care produsul ajunge la noi deteriorat, nu il vom putea primi de la curier. Decontarea produselor se face fără taxa de transport doar în cazul în care produsele nu prezintă deteriorări sau urme de uzură.

CONDITII DE RETURNARE

Conform legislatiei in vigoare consumatori persoane fizice au dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumpararea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost primit,in ambalajul original, etichetat si sa contina toate articolele plasate in comanda initiala.

Nu putem accepta produsele 

– asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate 

– care au fost deteriorate de catre client 

– au fost deteriorate de catre curier pe segmentul de retur (recomandam ca returul sa se faca cu asigurarea și declararea continutului, pentru a fi despagubiti de catre curier in cazul deteriorarii continutului)

– prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice.

Costul transportului de retur si costul asigurarii coletului va fi suportat de catre client.
Daca se constata ca produsul a ajuns cu continutul intact si este in perfecta stare de functionare si respecta toate criteriile mentionate mai sus rambursarea contravalorii se va face in cel mult 10 zile lucratoare de la confirmarea returului in cont bancar comunicat anterior de catre client.

Daca produsul este returnat intr-o stare care nu permite revanzarea lui ca produs nou, administratorul isi rezerva dreptul de a pretinde o diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului in regim second-hand sau o taxa suplimentara pentru reconditionarea produsului (daca acest lucru este posibil) .
Dupa constatare si comunicarea verificarii,la alegerea clientului ca varianta alternativa produsul ii poate fi returnat ,acesta fiind in acest caz responsabil pentru toate cheltuielile aferente transportului.

CONDTII INLOCUIRE

In situatia in care un produs este defect si clientul doreste inlocuirea, costul transportului va fi suportat de vanzator.

Daca produsul nu prezinta nici un defect, dar clientul totusi doreste schimbarea acestuia, costul transportului va fi suportat de cumparator. Conditia de inlocuire este ca produsul ce trebuie inlocuit sa fie:

expediat de catre cumparator la datele ce se regasesc in factura, 

– coletul sa fie trimis prin curierat rapid cu verificare de continut (clientul poate trimite cu orice curier doreste el), pentru a ne asigura de integritatea produsului.

– produsul sa fie in aceiasi stare, in ambalajul original si fara urme de lucru mecanic, montaj sau uzura

FORMULAR RETUR

Eroare: Nu am găsit formularul de contact.